Dzień dobry ,

Z przyjemnością potwierdzamy złożone przez Ciebie zamówienie. Cieszymy się, że znalazłeś/aś produkty spełniające Twoje oczekiwania. Informacje dotyczące statusu zamówienia i przesyłki znajdziesz w swoim koncie klient i/lub kolejnych powiadomieniach e-mail.

Szczegóły zamówienia:

Numer zamówienia

#

Zamówienie z dnia

Metoda płatności

Sposób dostawy

Podsumowanie zamówienia:

UWAGI DO ZAMÓWIENIA

KUPUJĄCY



język kupującego:

DOKUMENT SPRZEDAŻY


NIP:

/


ADRES DOSTAWY



/


METODA DOSTAWA




DODATKOWE INFORMACJE DO ZAMÓWIENIA

Brak klucza zamówienia w URL.

Masz pytania odnośnie tego zamówienia?

Kiedy płatność za zamówienie zostanie pobrana z mojego konta bankowego?

Moment pobrania płatności z konta bankowego zależy od metody płatności, której użyłeś. Ogólnie rzecz biorąc, mogą wystąpić następujące sytuacje:

Płatność natychmiastowa – W przypadku płatności kartą debetową/kredytową, przelewu lub innych szybkich metod np PayU, pieniądze zostają pobrane z Twojego konta niemal natychmiast po złożeniu zamówienia.

Płatność po przez Tradycyjny przelew bankowy – W przypadku tradycyjnego przelewu bankowego płatność zazwyczaj działa w następujący sposób:

  • Po złożeniu zamówienia, podajemy Ci dane do przelewu (numer konta, tytuł przelewu, kwotę). Płatność jest pobierana z Twojego konta, gdy wykonasz przelew i bank go zaksięguje.
  • Czas realizacji – W zależności od banku i godziny wykonania przelewu, zaksięgowanie może potrwać od kilku minut (jeśli robisz przelew między kontami w tym samym banku) do 1-2 dni roboczych (w przypadku przelewów między różnymi bankami).
  • Realizacja zamówienia następuje dopiero po otrzymaniu i zaksięgowaniu płatności, więc w praktyce opóźnienie może wynikać z czasu przetwarzania przelewu.

Jeśli zależy Ci na szybszej realizacji, warto przesłać nam potwierdzenie przelewu w celu przyspieszenia procesu.

Faktura pro forma – Jeśli potrzebujesz dokumentu do wpłaty skontaktuj się z naszym biurem obsługi. Faktura pro forma nie jest dokumentem księgowym, ale stanowi dobrą formę potwierdzenia warunków transakcji.

Zakupy na raty – W przypadku systemów ratalnych lub odroczonych płatności (jak np. PayPo, Klarna), kwota może zostać pobrana zgodnie z harmonogramem spłat.

Jeśli masz wątpliwości, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta.

 

Jakie są dane bankowe do wpłaty?

Nasze dane bankowe:
Nazwa banku:
Adres banku:
Numer konta:
IBAN:
BIC/SWIFT:

W tytule podaj swój numer zamówienia:
Ułatwi nam to identyfikację płatności i przyspieszy realizację Twojego zamówienia.

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

Jeśli otrzymasz uszkodzony lub niewłaściwy produkt z Novumpack, powinieneś postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Skontaktuj się z obsługą klienta – Jak najszybciej skontaktuj się z działem obsługi klienta Novumpack, aby zgłosić problem. Możesz to zrobić telefonicznie lub mailowo, dostarczając szczegóły dotyczące zamówienia oraz opisu problemu (np. uszkodzenia lub niezgodności produktu).

  2. Zrób zdjęcia – Dobrą praktyką jest zrobienie zdjęć uszkodzonego lub niezgodnego produktu oraz opakowania, które mogą posłużyć jako dowód w zgłoszeniu reklamacji.

  3. Zwrot lub wymiana – Novumpack umożliwia zwrot lub wymianę towaru zgodnie z ich polityką zwrotów. Zgodnie z ogólnymi zasadami, będziesz musiał odesłać towar, a firma może zwrócić Ci pieniądze lub wysłać nowy produkt. W niektórych przypadkach, firma może pokryć koszty przesyłki zwrotnej.

  4. Prawo odstąpienia od umowy – Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, co jest zgodne z przepisami o zakupach na odległość.

Ważne, aby zawsze zachować dowód zakupu i informacje o zamówieniu w celu sprawnej obsługi zgłoszenia

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Tak, w Novumpack możesz zmienić lub anulować zamówienie, ale musisz działać szybko, ponieważ możliwość ta zależy od statusu realizacji zamówienia. Aby to zrobić:

  1. Skontaktuj się z obsługą klienta – Jak najszybciej skontaktuj się z Novumpack, podając szczegóły zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, istnieje szansa na jego modyfikację lub anulowanie.

  2. Zmiana zamówienia – Jeśli chcesz wprowadzić zmiany, np. dodać produkty, zmienić ilość lub adres dostawy, najlepiej zrobić to jak najszybciej przed jego wysyłką.

  3. Anulowanie zamówienia – Jeżeli chcesz anulować zamówienie, również musisz to zrobić przed jego wysyłką. Jeśli zamówienie już zostało wysłane, możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni po otrzymaniu towaru, odsyłając produkty do sklepu.

W obu przypadkach skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji na temat aktualnego statusu zamówienia oraz dostępnych opcji​.

Czym jest ``śledzenie przesyłki`` w moich zamówieniach?

"Śledzenie przesyłki" w Twoich zamówieniach to usługa, która pozwala monitorować status i lokalizację paczki od momentu nadania przez sprzedawcę aż do dostarczenia jej do Ciebie. Dzięki tej opcji:

  1. Otrzymujesz numer śledzenia – Po wysłaniu zamówienia, Novumpack dostarcza Ci numer przesyłki, który umożliwia monitorowanie jej na stronie przewoźnika.

  2. Aktualny status paczki – Możesz na bieżąco sprawdzać, gdzie znajduje się paczka, czy została już nadana, jest w drodze, czy dotarła do lokalnego centrum dystrybucji i kiedy zostanie dostarczona.

  3. Powiadomienia – W niektórych przypadkach, przewoźnicy oferują dodatkowe powiadomienia e-mail lub SMS, które informują o kolejnych etapach transportu, takich jak przewidywany czas dostawy.

Ta funkcja pomaga śledzić przesyłkę i planować odbiór​

Ile kosztuje wysyłka towaru?

Opłaty za dostawę mogą się różnić w zależności od kilku czynników:

Metoda dostawy – Oferujemy różne opcje dostawy, takie jak kurier, paczkomat, dostawa do domu, lub odbiór osobisty. Każda z tych opcji może mieć inną cenę.

Wartość zamówienia – Oferujemy darmową dostawę dla wybranych produktów, jeśli wartość zamówienia przekroczy określony próg, np. 100 zł, 200 zł itp. lub posiadasz kod rabatowy uprawniający do darmowej dostawy.

Waga i rozmiar przesyłki – Im cięższa lub większa paczka, tym wyższe mogą być koszty dostawy.

Miejsce dostawy – Czasami koszty dostawy mogą być wyższe dla dostawy międzynarodowej lub do odległych lokalizacji.

Promocje – Często oferujemy specjalne promocje, w trakcie których dostawa może być darmowa lub z znajdziesz u nas produkty z obniżoną ceną. Warto zapisać się do naszego newsletera aby być na bierząco.

Zazwyczaj konkretne informacje o kosztach dostawy znajdziesz na stronie sklepu w sekcji dotyczącej wysyłki lub w koszyku zakupów przed finalizacją zamówienia.

Jak długo potrwa dostawa?

Czas dostawy dla zamówień w sklepie internetowym Novumpack zależy od kilku czynników, takich jak wybrana metoda dostawy oraz miejsce docelowe. Standardowo, przesyłki są realizowane najszybciej jak to możliwe, a dokładny termin dostawy jest podawany w momencie finalizacji zamówienia. Ponadto, przesyłki są zabezpieczone i ubezpieczone na czas transportu, co zapewnia dodatkową ochronę dla klientów​.

Najlepiej sprawdzić konkretny czas dostawy na stronie podczas składania zamówienia, gdzie można wybrać preferowaną metodę dostawy lub skontaktować się z biurem obsługi klienta.

Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym Novumpack, proces wygląda następująco:

  1. Potwierdzenie zamówienia – Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail, które zawiera szczegóły zamówienia oraz potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji.

  2. Przygotowanie zamówienia – Zamówienie jest następnie przekazywane do magazynu, gdzie rozpoczyna się proces kompletacji produktów. W tym czasie towar jest odpowiednio pakowany i przygotowywany do wysyłki.

  3. Wysyłka zamówienia – Po skompletowaniu zamówienia, jest ono przekazywane wybranemu przewoźnikowi (np. firma kurierska). Klient otrzymuje powiadomienie o nadaniu przesyłki, często zawierające numer śledzenia, aby mógł na bieżąco monitorować status swojej paczki.

  4. Dostawa – Przewoźnik dostarcza zamówienie pod wskazany adres. Czas dostawy zależy od wybranej metody dostawy oraz lokalizacji odbiorcy.

W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem, klient ma możliwość kontaktu z obsługą klienta sklepu.

Czy otrzymam fakturę za moje zamówienie?

Tak, po złożeniu zamówienia w sklepie Novumpack otrzymasz fakturę. Zwykle faktura VAT jest wysyłana drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia, bądź dołączona do przesyłki. W trakcie składania zamówienia zazwyczaj istnieje również opcja, aby zaznaczyć, czy zamówienie ma być na fakturę VAT, szczególnie jeśli dokonujesz zakupów jako firma.

Jeśli nie otrzymasz faktury automatycznie lub będziesz mieć specjalne wymagania, najlepiej skontaktować się z obsługą klienta, aby upewnić się, że dokumenty zostaną dostarczone zgodnie z Twoimi potrzebami​.

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zawsze możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta. Chętnie pomożemy!

ADRES

30-719 Kraków, Gromadzka 46

TELEFON

+48 12 653 04 06

EMAIL

biuro@novumpack.pl

SERWIS

serwis@novumpack.pl