Poniższy formularz służy zgłoszeniu sprzętu do naprawy w serwisie. Przed jego użyciem prosimy o zapoznanie się z Regulaminem serwisu Novum Office Sp. z o.o.
Do wysłania formularza konieczne jest wypełnienie wszelkich pól oznaczonych jako (*). Załącznik można dodać za pomocą pola Kliknij lub przeciągnij plik do tego obszaru, aby go przesłać. Poprawne wysłanie formularza zostanie potwierdzone wiadomością wysłaną na podany adres email. Wiadomość z potwierdzeniem jest generowana automatycznie, nie należy na nią odpowiadać. Po wysłaniu formularza prosimy o oczekiwanie na kontakt technika serwisu centralnego, który w przypadku serwisu w Twojej lokalizacji poda niezbędne informacje dotyczące dalszej obsługi zgłoszenia. W przypadku serwisu w naszej siedzibie prosimy o wysłanie urządzenia na nasz adres NOVUMPACK Gromadzka 46, 30-719 Kraków i podanie numeru RMA w widocznym miejscu na przesyłce.
Informujemy, iż zgłoszenia nie można dokonać telefonicznie lub drogą mailową. W tym celu przygotowany został poniższy formularz.
Numer zgłoszenia RMA zostanie przydzielony automatycznie – w kontaktach z serwisem prosimy się powoływać na wygenerowany numer RMA.
FORMULARZ SERWISOWY (RMA)
UWAGA: Zgłoszenia serwisowe przyjmujemy wyłącznie na podstawie poprawnie wypełnionego formularza serwisowego (RMA). Bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego a w razie jego akceptacji poprawne wypełnienie zgłoszenia RMA. W przypadku wysyłania sprzętu do serwisu koniecznie prosimy o podanie numeru RMA na przesyłce.