Nawet najlepsze urządzenia wymagają fachowej obsługi serwisowej. Nasz serwis zapewnia ją na najwyższym poziomie. Prowadzimy autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyn pakujących. Nasz serwis wyposażony w odpowiedni sprzęt, zaplecze oraz kontakty partnerskie jest w stanie sprostać każdemu zadaniu związanemu z obsługą i naprawą maszyn pakujących.

Naprawiamy maszyny marek, takich jak: Robopack, Marden Edwards, Siat, MiniPack, Smipack, ImbalStock, GSP, Belka, Italdibipack, Polpack, Audion, Hacona, Pablo, Brother, Graso, Hualian, Henkelman, PKG, Noxon, Promag, Transpak, Gema, Comarme, Plasticband, Strapack, Defalin, Strapmag, Benison, Cyklop, Wrapsolut, SMB, ITAtools oraz wiele innych.

Obok fachowej obsługi, pełnej dokumentacji i krótkich terminów napraw zapewniamy dostawę potrzebnych części zamiennych. Aby zagwarantować Państwu ciągłość produkcji i zminimalizować skutki przestoju maszyny, na czas trwania naprawy lub przeglądu możemy dostarczyć urządzenie zastępcze.

Dział serwisu wraz z działem technicznym stanowią główny filar naszej firmy. Nasi serwisanci stanowią grupę wysoko wykwalifikowanych specjalistów, dysponujących eksperckim poziomem wiedzy teoretycznej jak i praktycznej. Nasz zespół to doświadczeni elektrycy, automatycy i mechanicy. Zgrani i wykwalifikowani serwisanci umożliwiająca szybkie, sprawne i fachowe działanie owocujące minimalizacją kosztów i poprawą wydajności urządzeń do pakowania w Państwa przedsiębiorstwie. Posiadamy w ofercie części zamienne i serwisowe do maszyn pakujących takich producentów jak:

Nasze usługi serwisowe

Usuwanie awarii u klienta

Dojazd technika, diagnoza, wymiana lub zamówienie części, naprawa maszyny pakującej, regulacja i konserwacja urządzenia po zakończeniu serwisu.

Instalacje i szkolenia

Przeprowadzamy instalacje linii pakujących oraz szkolenia personelu z obsługi i konserwacji oferowanych przez nas maszyn do pakowania.

Dostawa części eksploatacyjnych

Dopasowanie elementów i części do twojej maszyny z wymianą bezpośrednio w zakładzie klienta lub przesłanie części do twojej maszyny pakującej.

Adaptacja i instalacja

Wdrażamy i instalujemy nowe maszyny pakujące w istniejących już systemach i liniach technologicznych.

Konsultacje telefoniczne

W przypadku prostych awarii i usterek maszyn do pakowania służymy fachową pomocą i szybkim uruchomieniem maszyn po przez konsultacje telefoniczną.

Diagnostyka stanu maszyn

Diagnozujemy stan maszyn do pakowania oraz prowadzimy wyceny serwisu wszelkiego rodzaju urządzeń do pakowania.

Naprawy i modernizacje

Nasz dział techniczny posiada szeroką wiedzę i dokumentację dzięki czemu jesteśmy w stanie podjąć się serwisu nawet starych maszyn pakujących.

Serwisy gwarancyjne i pogwarancyjne

Zapewniamy serwisy gwarancyjne oraz pogwarancyjne na wszystkie maszyny do pakowania.

SERWIS NOVUMPACK

PLANY SERWISOWE

Standard
PLN od 299 + VAT
Bezpłatne przegląd i regulacja
Bezpłatna wymiana części eksploatacyjnych
Telefoniczne wsparcie techniczne
Rabat 3% na części i akcesoria
Plus
Plus
PLN od 800 + VAT
Bezpłatne przegląd i regulacja
Bezpłatna wymiana części eksploatacyjnych
Telefoniczne wsparcie techniczne
Rabat 5% na części i akcesoria
Skrócony czas przyjazdu serwisu
10% rabatu na dojazd serwisu
10% rabatu na pracę serwisu
Advance
Advance
PLN od 1900 + VAT
Bezpłatne przegląd i regulacja
Bezpłatna wymiana części eksploatacyjnych
Telefoniczne wsparcie techniczne
Rabat 15% na części i akcesoria
Skrócony czas przyjazdu serwisu
Bezpłatna robocizna oraz dojazd serwisu
Bezpłatna naprawa na warunkach identycznych jak na gwarancji podstawowej
Pro
Pro
PLN od 3600 + VAT
Bezpłatne przegląd i regulacja
Bezpłatna wymiana części eksploatacyjnych
Telefoniczne wsparcie techniczne
Rabat 20% na części i akcesoria
Skrócony czas przyjazdu serwisu
Bezpłatna robocizna oraz dojazd serwisu
Bezpłatna naprawa na warunkach identycznych jak na gwarancji podstawowej
Bezpłatna naprawa bez żadnych wyłączeń - szersza opieka w stosunku do gwarancji podstawowej

*Wyżej wymienione plany serwisowe nie stanowią oferty handlowej. Końcowa oferta może się różnić w zależności od lokalizacji, rodzaju sprzętu i jego stanu oraz ilości ustalonych wizyt w ciągu trwania umowy.

*W razie zainteresowania stałą opieką serwisową prosimy o kontakt z działem serwisu.