UWAGA: Zgłoszenia serwisowe przyjmujemy wyłącznie na podstawie poprawnie wypełnionego formularza serwisowego (RMA). Bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego a w razie jego akceptacji poprawne wypełnienie zgłoszenia RMA. W przypadku wysyłania sprzętu do serwisu koniecznie prosimy o podanie numeru RMA na przesyłce.
Pasek do zaszywarki A909 SIRUBA
85,00 zł +VAT
Brak w magazynie
ZWROTY I REKLAMACJE
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY: POBIERZ PDF
UWAGA: Na opakowaniu zwrotnym prosimy umieścić widoczny numer zamówienia. Przesyłek bez numeru zamówienia oraz przesłanego oświadczenia o odstąpieniu oraz przesyłek “za pobraniem” nie przyjmujemy.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Jeśli zakup został dokonany przez podmiot gospodarczy prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w takim wypadku nie obowiązuje. Jeśli produkt jest niezgodny z opisem lub posiada wady należy złożyć reklamację.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: reklamacje@vacbags.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: NOVUM OFFICE SP Z O.O. ul. GROMADZKA 46, 30-719 KRAKÓW , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
UWAGA: Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący
Zgodnie z art. 23 ustawy – konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy tylko wtedy, gdy sprzedawca poinformował o konieczności poniesienia tych kosztów przez kupującego. Jeśli sprzedawca nie udzielił tej informacji, to koszty zwrotu przesyłki ciążą na sprzedawcy.
Realizacja dostawy odbywa się na podstawie przekazania i odbioru towaru za potwierdzeniem na dowodzie dostawy. Odbioru towaru dokona upoważniony pracownik sprzedającego z udziałem przedstawiciela kupującego, ew. przewoźnika. W wyniku tego zostanie sporządzony dowód dostawy (list przewozowy), w którym zostanie odnotowany wynik postępowania zdawczo-odbiorczego. Po odbiorze towaru przez kupującego sprzedający przekaże kupującemu potwierdzony dowód dostawy jako dowód realizacji dostawy. Jeżeli realizacja odbywa się przez przekazanie przewoźnikowi, w imieniu kupującego dowód dostawy potwierdzi kierowca i uzupełni na nim swoje nazwisko, numer dowodu osobistego, nr rej. pojazdu, którym przewożono towar.
REKLAMACJE
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@vacbags.pl lub drogą pocztową na adres NOVUM OFFICE SP Z O.O. ul. GROMADZKA 46, 30-719 KRAKÓW .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: NOVUM OFFICE SP Z O.O. ul. GROMADZKA 46, 30-719 KRAKÓW
UWAGA: Na opakowaniu zwrotnym prosimy umieścić widoczny numer zamówienia. Przesyłek bez numeru zamówienia oraz przesłanego oświadczenia o odstąpieniu oraz przesyłek “za pobraniem” nie przyjmujemy.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
WARIANTY DOSTAWY TOWARÓW
- Kurierem FEDEX lub TNT
- INPOST Paczkomat
- JASFBG - przesyłki paletowe i gabarytowe
DOSTAWA TOWARU
O ile sprzedający i kupujący w konkretnym przypadku nie uzgodnią inaczej, zwyczajowo przyjęty przez NOVUM OFFICE, sp. z o.o. transport towaru do kupującego zapewnia sprzedający. Koszt transportu opłaca kupujący. Za miejsce, z którego odbywa się transport według niniejszych warunków handlowych, rozumie się siedzibę sprzedającego, natomiast za ostateczne przeznaczenie siedzibę kupującego, o ile w umowie nie zostaną ustalone odmienne warunki realizacji. Za stan przekazanej przewoźnikowi przesyłki odpowiada przewoźnik do momentu prawidłowego dostarczenia przesyłki. Przesyłki są ubezpieczone na czas transportu. W obowiązku kupującego jest sprawdzenie przesyłki przy kurierze lub niezwłocznie po jej dostarczeniu a wszelkie niezgodności i uwagi w przypadku uszkodzenia przesyłki lub towaru należy zgłosić do firmy przewozowej spisując tym samym protokół szkody.
Realizacja dostawy odbywa się na podstawie przekazania i odbioru towaru za potwierdzeniem na dowodzie dostawy. Odbioru towaru dokona upoważniony pracownik sprzedającego z udziałem przedstawiciela kupującego, ew. przewoźnika. W wyniku tego zostanie sporządzony dowód dostawy (list przewozowy), w którym zostanie odnotowany wynik postępowania zdawczo-odbiorczego. Po odbiorze towaru przez kupującego sprzedający przekaże kupującemu potwierdzony dowód dostawy jako dowód realizacji dostawy. Jeżeli realizacja odbywa się przez przekazanie przewoźnikowi, w imieniu kupującego dowód dostawy potwierdzi kierowca i uzupełni na nim swoje nazwisko, numer dowodu osobistego, nr rej. pojazdu, którym przewożono towar.
OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE TOWARU
Towar zostanie zapakowany stosownie do uzgodnionego lub wybranego sposobu dostawy tak, aby został zabezpieczony przed uszkodzeniem i zniszczeniem w trakcie transportu. Za opakowanie standardowe uważa się opakowanie w kartonach, paletę, skrzynię drewnianą... Jeżeli nie wymieniono inaczej, opakowanie, właściwe zabezpieczenie towaru wraz z dokumentacją towarzyszącą wykona się według zwyczajowo przyjętych warunków Novum Office sp. z o.o. Kupującemu zostaną zafakturowane koszty opakowania i ubezpieczenia przesyłki (jeżeli strony umowne nie uzgodnią inaczej). Do tych cen zostanie doliczona odnośna stawka podatku VAT.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.